FAQ

Q: Als het wifi signaal te zwak is bij de deur, Hoe kan ik dit oplossen?

A: Je zou dan een wifi extender moeten aanschaffen, zodat de WIFI signaal bij u thuis versterkt wordt. In de meeste gevallen is dit niet van toepassing en zal de verbinden gewoon goed zijn!

 

Q: Als de batterij opraken, Wat kan ik doen?

A: u kunt de deurbel opladen met een Micro USB kabel.

 

Q: Kun je met de nachtmodus ook auto's zien?

A: Ja, door de lichtgevoelige chip, kunt u met de nacht modus ook auto's zien.

 

Q: Ik woon in een villa of in het centrum en ik wil niet telkens een melding krijgen als er iemand voorbij loopt. kan dit opgelost worden?

A: ja, in de instelling kunt u de PIR detectie verlagen of uitzetten. Dan zul je geen melding krijgen wanneer er iemand voorbij loopt.

 

Q: Wordt de deurbel gecontroleerd voordat deze verzonden worden?

A: Ja, voordat we onze deurbellen verzenden, zullen ze getest worden op de volgende punten: WIFI verbinding, video kwaliteit, geluiden kwaliteit, nachtmodus, bewegingsdetectie. ... Etc.

 

Q: Heeft de deurbel een Intercom?

A: Ja, ongeacht waar je bent kun je de mensen die aan uw deur staan spreken via uw telefoon. Alleen als je een WIFI of 4G verbinding heeft. 

 

Q: Ondersteund de deurbel ook een 5GHz wifi verbinding?

A: Nee, het ondersteund alleen 2.4Ghz WIFI verbinding.

 

Q: Ondersteund de deurbel 2 of meer chime's?

A: Ja, de deurbel ondersteund 2 of meer chime's.